Post by riouhoznamiphy on Mar 8, 2022 21:01:55 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Math theory ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Math theory IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder flere ædelstene ▞▞▞
▞▞▞ Math theory 2022 version ▞▞▞
Appen er ret god ... den har en masse emner, som jeg ikke kendte til .. men ikke tilstrækkelige detaljer til dybdegående forståelse af emner
Math theory 教育 zgf
Geni!
Den indeholder nogle nyttige oplysninger, vi ikke kan få fra lærebøger. Jeg anmoder hellere om at tilføje nogle genvejsmetoder i algebraregning osv. Da der er mange såkaldte "genvejs"-apps, men ingen går ud over addition og multiplikation.
Rigtig flot arbejde
Denne app er så fantastisk, men der er bare et problem, nogle gange kommer eksemplet ud af skærmen, og du kan ikke se det helt, men det er kun få af dem. Fin app.
godt for studerende
Tekst og eksempler gjorde ikke meget for at gøre indholdet klarere eller mindre skræmmende, og grænsefladen er som en lærebog (kedelig). Det er en god idé at sætte dette i app-form, men intet af den idé bidrager til en forbedring i forhold til andre tilbud.
Træ
Ser pænt ud, men det anvendte sprog er meget forvirrende og i nogle tilfælde grammatisk forkert, hvilket gør det svært at læse. Når det er sagt, er layoutet, udseendet og følelsen af applikationen meget flot.
Store
Fantastisk, giver suveræne moduler og skrift. Meget nyttig til forundersøgelse og revision
som andre har sagt, er referencerne gode, men organiseringen af information er umulig at navigere i. det ville være fordelagtigt at linke emnerne fra en indholdsfortegnelse baseret på enhver standard matematikpensum.
God app, jeg håber, der vil være mere diskrete matematiske sektioner
Elskede dets enkelhed. Den måde, de har designet denne app på, er så enkel, og den er også gratis. Der er meget mere indhold for mig, men der mangler stadig noget i det.
Det er ufatteligt langsomt
super
Math theory શિક્ષણ bryt
ممتاز
Hmm, jeg kan se, at når noget er klippet, skal jeg rotere min telefon...kan ikke læse den fuldt ud med lodret tilstand, men generelt 👍🏻
Trigonometri bør tilføjes Og alle emner kunne have en lidt mere dybdegående forklaring. Alt i alt en god app
En af de bedste app
Math theory Edukacja wwt
Rider Arkadne igre iha
Math theory Švietimas xfdb
Fantastisk app, men jeg stødte på en fejl i 'trigonometriske identiteter for andre vinkler', en del af den blev oversat til fransk!
Det er en fremragende app til at lære alt om matematiske teorier
Det er en meget god app. Selvom jeg ønsker mere indhold og quizzer skal tilføjes. Tak for denne smukke app.
Godt. De bør dog tilføje mere indhold. Der er sektioner, der er ret tomme som den diskrete matematiksektion. Tilføjelse af flere sektioner ville være fantastisk. Måske en af datalogi eller topologi. Øvelser eller quiz vil også være en god tilføjelse.
Interessant bog
Fantastisk og informativ. Alt er let at lære på den måde, der er forklaret i. Vigtigt for elever på mellem- og gymnasieniveau.
Fantastisk app til ingeniørstuderende.
lær at programmere en gui... og hvad "offline" betyder!
Annoncefri, hjælpsom, hurtigt og let forståelig... Kunne så godt lide det... Plz andre app-udviklere udvikler lignende apps til andre emner...
Helt genialt. Skriften er klar og ræsonnementet er let at følge. Ville elske at se flere koncepter introduceret senere.Det er en stor hjælp for mig at have forhåndskendskab til på grund af denne applikation.. Meget flot
Der er en fejl i 2. grads ligning i slutningen af siden, 2a er 2,2 i stedet for 2.1 fordi a = 1 i dette eksempel