Post by riouhoznamiphy on Mar 8, 2022 20:43:07 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ice Skating Ballerina ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ice Skating Ballerina IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder ubegrenset primogems ▞▞▞
▞▞▞ Ice Skating Ballerina 2022 version ▞▞▞
Dette spillet er kjempebra! Den er superdetaljert, den hadde det beste designet og fantastisk spilling. Jeg har ingen anelse om hvorfor dette spillet ikke har 5 stjerner! For å oppsummere det hele er dette spillet flott, synes dere ikke det? 😇
Veldig veldig veldig veldig veldig......dårlig spill . Sløsing med data Jeg laster ned dette, men det vises ikke på skjermen min. Alle data er bortkastet nå, jeg kan ikke åpne noe. Jeg har gått til spillsenteret de forteller at dette spillet bare er det verste av data
Jeg♡det kom og bli med meg bye :-):-):-)
Ting jeg ikke liker dette spillet er at det feiler når battre er lavt og det er lang tid å laste.
Det er gøy 😀👸
Jeg elsker spillet jeg gjør, men det er for mange ting låst dette spillet er i utgangspunktet 90 % låst som den andre sa.
Jeg synes du bør oppgradere den i den grad spillerne kan spille den selv
Ice Skating Ballerina ایفای نقش smv
LifeAfter: Night falls রোমাঞ্চকর ugux
Jeg tror jeg liker dette spillet veldig godt fordi jeg gir det en femstjerners det er veldig bra som jeg kan ikke beskrive det, men det er veldig bra, du bør fortelle at det selv jeg elsker det veldig bra i hjertet mitt, tenk alltid på det og var jeg har gode drømmer det kommer der var jeg har vonde drømmer akkurat som en ond iskremball ballerina eller noe jeg vet ikke hvordan de gjør dette, men det er så utrolig som bokstavelig talt så utrolig at du burde virkelig virkelig virkelig virkelig virkelig virkelig virkelig laste det ned nå vær så snill !!
Jeg synes absolutt alle Coco-spillene er gode. Jeg kjøper hele versjonen uten tvil. Jeg har aldri vært skuffet og har alltid rangert fem til nå. Dette er et utmerket spill som resten, bortsett fra at det bare er én sang som fungerer av de fem. Dette er min tredje gang jeg laster ned og kjøper spillet og trodde det var de andre enhetene mine, men det er ikke tilfellet, det er spillet forhåpentligvis det vil bli fikset
det er et bra spill 🤩 takk for spillet
Spillet har god grafikk, og jeg bryr meg ikke om annonser, jeg bare vent og kjolene er perfekt designet, sminken er veldig søt og vær så snill å rangere jeg skøyteballerina eller jeg mener COCOPLAY for flere spill og flere oppdateringer 😚
Dette vil hjelpe selskapet med å få et nytt produkt som det er en merkevare som vil gjøre en forskjell du har på alle viltisark. 🥧
Hyggelig underholdende spill, men lås det meste av det gode produktet
Jeg elsker dette spillet fordi jeg elsker det faktum å danse i seg selv og på is 🧊 Jeg synes dette spillet er veldig kreativt og jeg har nettopp vunnet mitt første gull! Hvis jeg kunne endre noe ville jeg lagt til flere antrekk og moves .⛸
Spillet høres gøy ut, men hva er det med de karakteriserte 12 årene, det danser bare som hva, men du må bowle farvel😘😍
Wow! Så herlig spill
dette spillet er så kult
Det er litt kjedelig. Det lar deg ikke endre hudtonen din.
Jeg elsker spillet til å begynne med, men ble sittende fast da noen steder ble låst, hvordan i all verden vil du forvente at noen bruker ekte penger for å låse opp noen steder, så dumt! Jeg hater dette spillet fullstendig
Dette er et fantastisk spill! Du kan spille det offline. Jeg gir den en fire fordi jeg ikke liker at jeg må betale, men bortsett fra det... BESTE SPILL (nesten) NOENSINNE
Flott app, men du må betale for å komme inn på sykehuset og sparren😢 Men uansett er det en flott gameee😊
Ice Skating Ballerina משחק תפקידים koy
Kan du være så snill å velge at vi kan velge gutt eller jente som vil være morsommere
det er ok, jeg liker det faktum at det låser paret sist jeg spilte et av disse spillene, men jeg har ikke sett noen feil, så det er bra
JEG HATER DET... Dette spillet startet morsomt, men ble veldig kjedelig snart. først, det er å lære deg hvordan du spiller...noe som er OK fordi du må lære deg hvordan du skal spille. Deretter begynner den å la deg spille på egen hånd. Senere får du ENDELIG gå på en forestilling på egenhånd. Etterpå lar spillet deg ikke gjøre noe med mindre du går til treningsstudioet i spillet, og det ber deg betale for nesten ALT i spillet. Det er et totalt Pay-To-Play-spill. Det var ikke inspirerende fordi jeg allerede har gått på skøyter i en alder av 3.
Ice Skating Ballerina Παιχνίδια ρόλων lktg
Ice Skating Ballerina Role Playing tnf
Dette er hva du mener du kan få .hmmm.......... OK, men jeg hatet dette spillet v v v v v mye
Jeg liker dette skøytespillet, fordi jeg alltid elsker skøyter hele livet
Jeg liker det veldig godt, men trekkene når du velger dem til å gjøre showet ditt har du ikke så mange, så du velger nesten de samme trekkene igjen når du gjør showet ditt, så jeg vil si at de trenger mer fordi folk egentlig ikke vil betale til låse opp mer
Jeg skulle ønske du kunne bytte mannens klær og at du kan legge inn video for at noen av jenteklærne kan åpnes. Takk
Bra spill, men for mange ting er lås er det et stort problem
Ice Skating Ballerina משחק תפקידים koy
Det er et veldig fint spill, men det ville vært bedre hvis det var online🤗
Det stopper hele tiden, men bra spill
Det er fantastisk og det etterlater lykke i en person, du bør installere det akkurat nå 😜😇, jeg liker det, jeg elsker det og jeg vil ha det
Det er en ny måte å stole på deg selv og menneskene du vil stole på. Totalt sett er det et godt resultat
Det tar så lang tid å laste at iPaden min er død når jeg kommer til å spille
Jeg vet trikset ditt og det er veldig dårlig av deg til å gjøre dette. Jeg var den første i alle ting i dette spillet, og jeg mener det, og jeg spilte som Egypt og jeg er veldig skuffet og sint over dette dumme trikset 😠😠😠 hvis du vil forklar nøyaktig hva jeg mener alt du skal gjøre er å spørre 😠😞