Post by leventtusata on Feb 8, 2022 18:55:37 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Brutal Age: Horde Invasion ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Brutal Age: Horde Invasion IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode mange penge ▞▞▞
▞▞▞ Brutal Age: Horde Invasion 2022 version ▞▞▞
Spil plejede at være sjovt, men de udruller konstante begivenheder, der har store krav, der koster 100 gange den belønning, du får for at rangere i dem. Det begynder ikke at blive andet end kontanter at gøre noget i spillet med mange begivenheder, som du skal bruge. Jeg holder kun tilbage for de venner, jeg har fået i den.
fantastisk spil, men pengedrevet. meget at lave. fantastisk gameplay. svært at få støtte, hvis du ikke er kineser.
Brutal Age: Horde Invasion Strategi fnz
Har spillet i årevis, men nu kan jeg ikke oprette forbindelse til facebook og logge ind. Der er dage gået nu
City Train Driver- Train Games Авантуристичке ynh
ligner intet stillbillederne eller annoncerne. Jeg forventede en meget mere personlig oplevelse, når det i virkeligheden er en mmo med dårlig grafik, og spillet det downloader er brutal alder ikke brutal alder: horde invasion
Okay. Efterhånden som problemerne opstår, falder stjernerne. Ametyst magiske skildpadder siger, at de er "garanteret" til at give dig et ltd. udgave partner. Det er de ikke. Og du vil sikkert få noget af møllen 3-stjernet. Appen er enorm, fordi de bliver ved med at tilføje flere aspekter, som du kan bruge penge på. Og det er ikke en hemmelighed længere, så jeg kan lige så godt sige, at kineserne får bedre indkøbspakker end nogen anden gør
sejt ud.. bare ikke det, der blev annonceret. som store fisk og sådan noget
Konstante annoncer, der bad dig om at bruge $50, $100, ligesom ingen dude, hvorfor skulle jeg bruge $100 på det skrald, virkede ok i starten, men de konstante pop-ups at sige, men det blev ærligt talt irriterende
Det plejede at være, hvis du lavede quests, ville du få noget. Nu kan du bruge 50 dollars på et arrangement og måske få en trestjernet partner. Hver opdatering er et nyt pengeskab fra udviklerne. Spillet er et fupnummer.
Jeg elsker strategien og begivenhederne i spillet, men jeg har haft adskillige problemer med at få hjælp fra kundesupport om problemer som ikke at modtage belønninger, problemer med andre spillere osv. Den seneste opdatering inkluderede daglige quests til brug af konstruktionshastigheder og klandonation, men hverken blev krediteret på nogen af mine konti. Meget irriterende at miste 100 ædelstene for dårlig spiludvikling..
Spillet bliver ved med at afbryde forbindelsen fra serveren og tager tid at genindlæse. Hvis du bliver angrebet, så er der ikke noget, du kan gøre ved det. Der er intet fair niveauspil, så højt rangerede spillere kan angribe hvem som helst og ødelægge spillet for nye spillere. Hvis du ønsker at komme nogen vegne i spillet, så vær forberedt på at bruge en masse penge.
Troede først det ville være dumt. Men ved efter at have spillet lidt, at jeg elsker det fantastiske spil hele vejen rundt. Bliv ved med det tak
Dette er det bedste spil
Brutal Age: Horde Invasion Strategia tika
Efter den seneste opdatering mistede jeg adgangen til partnere, kunsthåndværk og kan ikke spå mere...det er sååå frustrerende...ikke sikker på, hvor lang tid det vil tage at rette dette...
Dette VAR et fantastisk spil på én gang. Men gennem tiden har udviklerne gjort det praktisk talt umuligt at vokse. Kløften mellem stærke og små spillere er vokset så meget, at det er umuligt at indhente en chance
pludselig forsvinder tropperne. ved ikke hvordan man finder dem.
Sjovt spil kunne være et fantastisk spil, men det er desværre et ptw-spil, hvis du ikke ønsker at dumpe penge ind i spillet, er det svært at komme nogen vegne
min karakter er på realm 294/ FOD er navnet på den. Fik ny telefon og nu er mit originale spil ikke engang tilgængeligt arbejder højborg til niveau 26.. Jeg spiller muligvis ikke, fordi jeg ikke vil starte på niveau 1!!!! Miste alle de penge, jeg har brugt siden starten, jeg har haft uger, hvor jeg brugte over $200,00 dollars.
Udviklerne er pengegrådige. Det er sikkert. Brugte et år på at spille spillet uden at bruge en eneste krone. Hårdt arbejde har aldrig givet pote. Beviser: for at opgradere højborg til lvl 25 skal du bruge kraniebunker for at opgradere krigshal. Og du kan ikke få kraniebunker uden at bruge dollars. Nu kan udviklerne sige, at du kan få dem uden at bruge penge. Lolz, hvis du går ned på den måde, kan jeg forsikre dig om, at det vil tage dig mindst 5 år eller deromkring for en enkelt opgradering. Konklusion: ingen fremskridt uden penge ud over et punkt
Planlægger du at spille? Dette spil er en konstant penge-grabber. Du går imod ubalanceret matchmaking og konstante serverkrige (650 servere indtil videre). Har du et liv? Nå, det er slut nu, på et øjeblik kan spillet blive til en 1 mod 7. Tror du, du kan vinde penge? Jeg brugte 1.000, disse spillere bruger 100.000. Kan du lide spil i din tidszone? Dette spil er ikke amerikansk baseret, så timingen er altid skruet sammen. SPIL IKKE, medmindre du ønsker at blive snydt for dine penge eller tid. Tag dette til hjertet.
For det første er betal for at vinde et stort koncept her. Du kan komme langt uden at tabe penge, men det tager dig aldre. For det andet kræver fiskeriet kontanter. For det tredje er ingen af de andre 3. person-tilstande vist i annoncer eller app-billeder ægte. Har spillet det i over en måned, og udover fiskeriet er alt oppefra og ned, og kampe/jagt er automatisk løst uden grænseflade. Så meget markedsføringsløgne, og så ligner det clash of clans og alle de andre bs-spil. Afslutningsvis totalt spild af tid
Fantastisk spil
Absolut et sjovt spil, især hvis du finder en god klan.
#1 = Fiskeri stinker, hvis det er det, du kom her for. Så dette spil har nogle gode koncepter. Ligesom territoriet på globalt kort, får samlingsboost på dit, The Clan-konceptet, hvordan du kan se hvem som helst efter klanfarve på globalt kort zoomet ud, det faktum, at det ikke tærer på ressourcer ved at være inaktiv. Hvad stinker - De legendariske helte = meget sjældne, opgraderingshelte, alle minispil, Opgraderingstid til ting, Ikke god begynderguide, dårlig musik, der mangler en masse grundlæggende funktioner, ikke godt for NYBYGGERE!
Et godt spil. Men noget skal gøres, når den bliver angrebet. Skal se på balancekraft og niveauer.
Godt spil. Bliver ved med at smide mig ud af spillet, fordi det bliver ved med at afbryde forbindelsen til wifi (spillet, ikke min telefon)
Udviklerne fusionerede servere til de daglige begivenheder, hvilket gjorde det sindssygt sværere at få rangordnede belønninger. Det er forfærdeligt. Venligst skift det tilbage. Jeg elsker dig BA, men det her er vanvittigt, det er bare urealistisk, og det forårsager endnu mere foragt.
have det sjovt med at spille dette spil 😍, let at spille og tale med en masse nye mennesker hver dag!
Brutal Age: Horde Invasion Strateegia zxj
Har spillet spillet i 3 år, men efter partner- og kæledyrsintroduktion er kløften mellem brugere og ikke-brugere blevet endnu større. 1,3m t4 vs 300k t5.. de 300k vandt på grund af kæledyret og partnere, den eneste måde at opgradere kæledyret på er med penge, den eneste måde at få gode partnere er med ædelstene... 5 stjernet siden det har været en sjov 3 år
God spilleoplevelse. Grafikken er så god og attraktiv.
Fedt Spil 4år... NÆSTEN.. Og har været på HVER DAG..
Dette spil er et meget flot spil
Det er et fantastisk spil, men det er udover dit pointe. Jeg ved ikke, om det er på grund af den seneste opdatering, men jeg har mistet ALLE mine fremskridt. Appen tog mig endda gennem selvstudiet igen, da jeg åbnede den.
Brutal Age: Horde Invasion Strategia tika
Spillet er okay. Men jeg kan ikke lide, hvordan vi kun må bygge en bygning ad gangen. Det samme gælder at undersøge en ad gangen er okay, men tidskrævende.
forfærdelig kundeservice. partnersystem og spil stort set baseret på løn for at spille
Efter opdatering af spillet fungerer spillet ikke længere